ניהול יומנים, תיאום פגישות, ניהול לו"ז מנהלים ותיאום לוגיסטי של ישיבות,
טיפול בדואר יוצא ונכנס, מיילים מענה לשיחות טלפון,
הזמנת ציוד משרדי, פתיחת קריאות מול קבלנים וספקים, קבלת הצעות מחיר,
טיפול בשליחויות ותעודות משלוח.
פתיחת דרישות במערכת ה-SAP, טיפול בחשבוניות ועבודה מול הרכש וכו’
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה- חובה
ניסיון אדמיניטרטיבי חובה,
שליטה ביישומי מחשב ושליטה בSAP- יתרון משמעותי
שירותיות, דייקנות ואסרטיביות.
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד